onsdag 12 oktober 2011

Blivande kändisfotograf?!


Sara Varga blundade massor och EN bra bild blev det iaf! ;)


Fick tagit en massa bra bilder på "dr Mugg" som barnen känner
han som! Men Marko är lätt att fotografera! Här posar han med sonen!


Jönköpings goaste Amy Diamond!! Så
go och empatisk tjej med fötterna stadigt på jorden!
Barnens favvis!

Centrera

Klimpfjälls egna stjärnskott, sångerskan och mångsysslaren
Sandra Dahlberg här med sonen!



Charmiga och goa Nassim Al Fakir posade snällt med mina fina barn!


Man kanske skulle börja frilansa som fotograf och va där och intervjua
kändisarna på konserter mm.
Det hade varit skitkul och passat mig som handen i handsken
då jag inte är bly och är rätt framåt och social framförallt och
lätt att snacka med folk och ser på kändisarna som
vilka människor som helst. =)

Kanske skulle slänga ihop en cv och maila runt! :P



1 kommentar:

Heather sa...

Jag alskar att fota, har du ocksa en Flickr konto?

Jag ska skaffa mig en ny Nikon DSLR eftersom jag salde min forra Jul at en bekant som har en dotter som ska borja fotografikurser. Jag har en Nikon langzoomkamera men den ar inget som en DSLR. ;) Far langa Magnus Nikon D300 an sa lange. ;)

Kram pa dig gumman!
Heddan